ПЕРЕЛІК ПРОФЕСІЙ:
Машиніст екскаватора;
Машиніст крана автомобільного;
Машиніст електростанції пересувної;
Машиніст автопідіймача (автодрабини) пожежного пересувного;
Машиніст компресорних установок;
Стропальник;
Машиніст дорожньо-транспортних машин;
Машиніст землерийно-фрезерної самохідної машини;
Радіотелефоніст;
Оператор заправних станцій;
СКЛАД ПУНКТУ:
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:
Для проведення занять цикл обладнаний кабінетами та лабораторіями в яких є плакати, стенди, учбові експонати та навчальні тренажери:
– кабінет МЕП, має учбові експонати електроагрегатів;
– лабораторія спеціальних технологій, обладнана навчальними тренажерами; – лабораторія МЗФСМ та МДТМ, обладнана навчальними тренажерами;
– лабораторія засобів зв’язку, має навчальні засоби зв’язку, наочні посібники;
– кабінет підготовки операторів АЗС.
Навчальний процес спрямований на подальше вдосконалення системи підготовки кадрів для Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту України та народного господарства, покращення професійної підготовки слухачів, з урахуванням зростаючих вимог до фахівців, формування у них практичних навичок, вольових якостей, необхідних при виконанні обов’язків відповідно до освітньо-кваліфікаційних характеристик за спеціальностями шляхом інтенсивного запровадження нових освітянських технологій, підвищення якості проведення усіх видів занять.
ДИСТАНЦІЙНА ТА ЕЛЕКТРОННА ОСВІТА:
На пункті підготовки фахівців інженерних підрозділів та зв’язку розпочата робота із запровадження дистанційної форми навчання, що базується на сучасних технологіях е-learning. Особовий склад пункту вже створив та належним чином випробував два дистанційних курси:
- Підготовки машиніста крана автомобільного (викладач циклу Жихарєв О.В.).
- Підготовки машиніста екскаватора (начальник пункту Колодяжний О.В.).
Наразі педагогічні працівники працюють як над збільшенням номенклатури (видів та напрямів) дистанційного навчання, так і над розширенням використання елементів е-learning у традиційному навчальному процесі. Який в свою чергу, через перехід до компетентністного навчання, дуже цього потребує. Новаторська робота з осучаснення та автоматизації навчання у Міжрегіональному центрі ведеться з урахуванням вже усталеного світового досвіду у тісній співпраці з провідними Харківськими ВНЗ (Інститутом післядипломної освіти та заочного (дистанційного) навчання Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна та Проблемною лабораторією дистанційного навчання Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”).